Äntligen tillbaka, med en fjärde medlem

Efter ett längre uppehåll från både uppdateringar här och nästan inget fiske är det hög tid att vi skärper till oss och dels uppdaterar bloggen och ser till att vi fiskar lite också. Erik har flytt fältet, givetvis kvar i teamet, men han har valt att flytta söderut av nån obegriplig anledning. Däremot har vi varit aktiva på transfermarknaden och hittat en "free agent" i Viktor. Viktor är ifrån Norrköping precis som jag och Pelle vilket gör att vi kanske kan få till några pass ihop förhoppningsvis.
Mycket vintertid har gått åt till att lära mig att bygga egna beten vilket resulterat i mina eminenta "Taunolures", följ gärna på Instagram. Nu har jag även startat ett projekt med en båtrenovering som ni också kan följa på samma konto. Tänkte kanske att lägga upp lite bilder här också.
Återigen så ska vi skärpa oss ordentligt med uppdateringar och bilder!!

Väl mött på sjön!
//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0